Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ільніцька К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Краснобокий Ю. 
Розв’язування нестандартних задач як необхідний компонент формування професійної компетентності майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / Ю. Краснобокий, К. Ільніцька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(1). - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(1)__44
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.678 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Стецик С. 
Формування технічної компетентності майбутніх учителів фізики засобами дистанційного навчання на прикладі вивчення ними основ сучасної електроніки [Електронний ресурс] / С. Стецик, К. Ільніцька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(3). - С. 174-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(3)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 713.069 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ільніцька К. 
До питання про формування технічної компетентності майбутніх учителів фізики у процесі застосування засобів сучасної електроніки й комп’ютерної техніки в навчальному фізичному експерименті [Електронний ресурс] / К. Ільніцька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 10(2). - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_10(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ільніцька К. С. 
Необхідність і особливості формування технічної компетентності майбутніх учителів освітньої галузі "Природознавство" у процесі вивчення основ сучасної електроніки [Електронний ресурс] / К. С. Ільніцька // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.179 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ільніцька К. С. 
Застосування методу моделювання до розв’язання астрофізичних задач [Електронний ресурс] / К. С. Ільніцька, Ю. М. Краснобокий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(1). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(1)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.868 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ільніцька К. С. 
Людвіг Больцман і атомістика (історичний екскурс) [Електронний ресурс] / К. С. Ільніцька, Ю. М. Краснобокий // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 168. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_168_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Стецик С. 
Реалізація інтегративного підходу в процесі вивчення основ сучасної електроніки майбутніми учителями фізики [Електронний ресурс] / С. Стецик, К. Ільніцька // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.545 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ільніцька К. 
Робототехніка як об’єкт вивчення майбутніми учителями фізики в межах дисципліни "Основи сучасної електроніки" [Електронний ресурс] / К. Ільніцька // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2020. - Вип. 1. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2020_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 522.472 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Краснобокий Ю. М. 
Методичні особливості використання системно-інтегративного підходу до викладання окремих тем фундаментальних наук [Електронний ресурс] / Ю. М. Краснобокий, І. А. Ткаченко, К. С. Ільніцька // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 3. - С. 81-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_3_15
Розглянуто можливості впровадження системно-інтегративного підходу до підготовки вчителів-магістрів у процесі опанування ними циклу фундаментальних наук (фізики, астрономії, астрофізики, космології, космогонії, хімії). Мета роботи - обгрунтувати можливість одного з варіантів системно-інтегративного підходу щодо структурування та вивчення навчального матеріалу про фундаментальні взаємодії в природі та сучасний стан процесу об'єднання теорій, які їх описують. Як методи дослідження використано комплексний аналіз науково-методичних джерел, в яких репрезентується системно-інтегративний підхід до вирішення педагогічних проблем, і синтез відповідних результатів досліджень, опублікованих у науково-педагогічних виданнях, із результатами авторських наробок щодо експериментального їх упровадження в освітню практику. Інтегративність змісту матеріалу про фундаментальні взаємодії в природі запропоновано викладати послідовно у формі трьох підтем (питань). Розглянуто природу всіх фундаментальних взаємодій, їх загальну характеристику, порівняльні дані за величиною числових значень, формули безрозмірних світових констант, які описують ці взаємодії, прояв фундаментальних взаємодій (сил) у фізиці, астрономії, хімії тощо. Визначено вплив зміни числових значень світових констант на еволюцію Всесвіту. На якісному рівні розглянуто сучасні теорії, які намагаються об'єднати в єдину систему (наукову картину світу) всі фундаментальні взаємодії. Внаслідок проведеного дослідження з'ясовано, що можливості інтегративного вивчення матеріалу про фундаментальні взаємодії у природі, підкреслюють їх фундаментальні протилежні властивості (далекодіючий характер гравітаційної й електромагнітної взаємодій і близькодіючий - слабкої та сильної), які в поєднанні й визначають структурну єдність та еволюцію нашого Всесвіту, можливість існування множинності інших всесвітів, властивість невичерпного "дроблення" матерії на все менші та менші частинки, підтверджуючи тим самим діалектику єдності та боротьби протилежностей. Зроблено висновок, що системно-інтегративний підхід до вивчення фундаментальних взаємодій у природі надає можливість інтерпретувати фундаментальне значення різниці між далекодіючими та близькодіючими силами природи: з одного боку - взаємодії необмеженого радіуса дії (гравітація й електромагнетизм), а з іншого - малого радіуса (сильна та слабка). Цим і демонструється, що світ природних процесів розгортається в межах цих двох полярностей і разом із тим втілює єдність гранично малого та безмежно великого - мікро- та мегасвіту, елементарної частинки та всього Всесвіту. Іншими словами - опис природи пролягає між двома протилежними картинами. У цьому "серединному" описі фізичні закони призводять до нової форми пізнання, яка виражається ймовірнісними уявленнями. Тобто, будучи пов'язаними з динамічною нестійкістю природних систем (як мікро- так і макроскопічних), закони природи оперують лише з можливістю подій, а не роблять окремі події наперед передбачуваними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.362 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Решітник Ю. 
Використання платформи Go-Lab для організації дослідницько-орієнтованого навчання з фізики [Електронний ресурс] / Ю. Решітник, К. Ільніцька // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2022. - Вип. 1. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2022_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.236 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Краснобокий Ю. 
До методики вивчення основ спеціальної теорії відносності [Електронний ресурс] / Ю. Краснобокий, І. Ткаченко, К. Ільніцька // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2022. - Вип. 2. - С. 166-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2022_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 856.951 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Краснобокий Ю. М. 
Самоорганізація у формуванні клімату на планетах Сонячної системи [Електронний ресурс] / Ю. М. Краснобокий, І. А. Ткаченко, К. С. Ільніцька // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 208. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_208_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.734 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Краснобокий Ю. 
Фізичні основи формування погоди та аномальних явищ у приповерхневій атмосфері Землі [Електронний ресурс] / Ю. Краснобокий, І. Ткаченко, К. Ільніцька // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 3. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 690.772 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського