Пошуковий запит: (<.>A=Ільніцька К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Краснобокий Ю. Розв’язування нестандартних задач як необхідний компонент формування професійної компетентності майбутніх учителів фізики [Електронний ресурс] / Ю. Краснобокий, К. Ільніцька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(1). - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(1)__44
|
2. |
Стецик С. Формування технічної компетентності майбутніх учителів фізики засобами дистанційного навчання на прикладі вивчення ними основ сучасної електроніки [Електронний ресурс] / С. Стецик, К. Ільніцька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(3). - С. 174-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(3)__30
|
3. |
Ільніцька К. До питання про формування технічної компетентності майбутніх учителів фізики у процесі застосування засобів сучасної електроніки й комп’ютерної техніки в навчальному фізичному експерименті [Електронний ресурс] / К. Ільніцька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 10(2). - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_10(2)__15
|
4. |
Ільніцька К. С. Необхідність і особливості формування технічної компетентності майбутніх учителів освітньої галузі "Природознавство" у процесі вивчення основ сучасної електроніки [Електронний ресурс] / К. С. Ільніцька // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_42
|
5. |
Ільніцька К. С. Застосування методу моделювання до розв’язання астрофізичних задач [Електронний ресурс] / К. С. Ільніцька, Ю. М. Краснобокий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(1). - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(1)__17
|
6. |
Ільніцька К. С. Людвіг Больцман і атомістика (історичний екскурс) [Електронний ресурс] / К. С. Ільніцька, Ю. М. Краснобокий // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 168. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_168_26
|
7. |
Стецик С. Реалізація інтегративного підходу в процесі вивчення основ сучасної електроніки майбутніми учителями фізики [Електронний ресурс] / С. Стецик, К. Ільніцька // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_15
|
8. |
Ільніцька К. Робототехніка як об’єкт вивчення майбутніми учителями фізики в межах дисципліни "Основи сучасної електроніки" [Електронний ресурс] / К. Ільніцька // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2020. - Вип. 1. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2020_1_12
|
9. |
Краснобокий Ю. М. Методичні особливості використання системно-інтегративного підходу до викладання окремих тем фундаментальних наук [Електронний ресурс] / Ю. М. Краснобокий, І. А. Ткаченко, К. С. Ільніцька // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 3. - С. 81-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_3_15 Розглянуто можливості впровадження системно-інтегративного підходу до підготовки вчителів-магістрів у процесі опанування ними циклу фундаментальних наук (фізики, астрономії, астрофізики, космології, космогонії, хімії). Мета роботи - обгрунтувати можливість одного з варіантів системно-інтегративного підходу щодо структурування та вивчення навчального матеріалу про фундаментальні взаємодії в природі та сучасний стан процесу об'єднання теорій, які їх описують. Як методи дослідження використано комплексний аналіз науково-методичних джерел, в яких репрезентується системно-інтегративний підхід до вирішення педагогічних проблем, і синтез відповідних результатів досліджень, опублікованих у науково-педагогічних виданнях, із результатами авторських наробок щодо експериментального їх упровадження в освітню практику. Інтегративність змісту матеріалу про фундаментальні взаємодії в природі запропоновано викладати послідовно у формі трьох підтем (питань). Розглянуто природу всіх фундаментальних взаємодій, їх загальну характеристику, порівняльні дані за величиною числових значень, формули безрозмірних світових констант, які описують ці взаємодії, прояв фундаментальних взаємодій (сил) у фізиці, астрономії, хімії тощо. Визначено вплив зміни числових значень світових констант на еволюцію Всесвіту. На якісному рівні розглянуто сучасні теорії, які намагаються об'єднати в єдину систему (наукову картину світу) всі фундаментальні взаємодії. Внаслідок проведеного дослідження з'ясовано, що можливості інтегративного вивчення матеріалу про фундаментальні взаємодії у природі, підкреслюють їх фундаментальні протилежні властивості (далекодіючий характер гравітаційної й електромагнітної взаємодій і близькодіючий - слабкої та сильної), які в поєднанні й визначають структурну єдність та еволюцію нашого Всесвіту, можливість існування множинності інших всесвітів, властивість невичерпного "дроблення" матерії на все менші та менші частинки, підтверджуючи тим самим діалектику єдності та боротьби протилежностей. Зроблено висновок, що системно-інтегративний підхід до вивчення фундаментальних взаємодій у природі надає можливість інтерпретувати фундаментальне значення різниці між далекодіючими та близькодіючими силами природи: з одного боку - взаємодії необмеженого радіуса дії (гравітація й електромагнетизм), а з іншого - малого радіуса (сильна та слабка). Цим і демонструється, що світ природних процесів розгортається в межах цих двох полярностей і разом із тим втілює єдність гранично малого та безмежно великого - мікро- та мегасвіту, елементарної частинки та всього Всесвіту. Іншими словами - опис природи пролягає між двома протилежними картинами. У цьому "серединному" описі фізичні закони призводять до нової форми пізнання, яка виражається ймовірнісними уявленнями. Тобто, будучи пов'язаними з динамічною нестійкістю природних систем (як мікро- так і макроскопічних), закони природи оперують лише з можливістю подій, а не роблять окремі події наперед передбачуваними.
|
10. |
Решітник Ю. Використання платформи Go-Lab для організації дослідницько-орієнтованого навчання з фізики [Електронний ресурс] / Ю. Решітник, К. Ільніцька // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2022. - Вип. 1. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2022_1_8
|
11. |
Краснобокий Ю. До методики вивчення основ спеціальної теорії відносності [Електронний ресурс] / Ю. Краснобокий, І. Ткаченко, К. Ільніцька // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2022. - Вип. 2. - С. 166-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2022_2_20
|
12. |
Краснобокий Ю. М. Самоорганізація у формуванні клімату на планетах Сонячної системи [Електронний ресурс] / Ю. М. Краснобокий, І. А. Ткаченко, К. С. Ільніцька // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 208. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_208_30
|
13. |
Краснобокий Ю. Фізичні основи формування погоди та аномальних явищ у приповерхневій атмосфері Землі [Електронний ресурс] / Ю. Краснобокий, І. Ткаченко, К. Ільніцька // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 3. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_3_5
|